"Túra LA-ben." - Micah naplója. 2. rész

2011. július 12. 14:00 - Kiddo21

Tegnap elkezdtük, ma pedig folytatjuk Micah élménybeszámolóját a dél-kaliforniai edzőtáborról. Planking, időeltolódás és reggeli egy ideiglenes étteremben.

Bővebben ezekről a posztban olvashattok.

"Már rengeteg helyen lehetett hallani az úgynevezett planking-ről, (valami idióta testtartás, ami az USA-ból terjed és már az egész világon űzik - a szerk.) amely megfertőzte az internetet és én is többet tudtam meg erről itt az Államokban.

Tulajdonképpen az a lényege, hogy minél furább helyeken kell vízszintes pozíciót felvenned és ezt dokumentálod a facebook-on vagy a twitter-en. Néhányan már mi is kipróbáltuk ezt az egyik edzés előtt. Főleg én és Harty próbálkoztunk, bár Joey elég szánalmasan csinálta szerintem...  Aki leginkább vitte a prímet, az bizony Wrighty volt. Egy ajtón lógott lefelé és csak a lábával tartotta meg magát, totál úgy nézett ki mint egy emberi denevér. Hihetetlen volt!

A planking jó móka, de tisztában vagyunk vele, hogy oda kell figyelni minden mozdulatra, mivel veszélyes is lehet. Nem szeretnénk ha a fiatal rajongóink utánoznának minket és bármi olyat tennének, amivel sérülést okozhatnak magukban. Nagy baj egyébként csak akkor lesz, ha Mario is elkezdi csinálni.

Kora délelőtt érkeztünk meg a hotelbe, ahonnan remekül rá lehet látni egy yacht klubra és annak kikötőjére. Az időeltolódás mindig tréfás egy kicsit és nem vagyok biztos benne, hogy minden csapattársam gond nélkül aludt az éjszaka, akik viszont olvasták a tavalyi naplómat, tudják, hogy nekem ez sosem okozott gondot.

A reggelinket egy ideiglenes étteremben fogyasztottuk el azért, mert a szállásunk menzáját egy esküvő foglalta le. A reggeli után egyből indultunk az LA Galaxy edzőkomplexumába, hogy megtartsuk az első idei amerikai edzésünket. A holnapi naplómban erről illetve arról is olvashattok majd, hogy mit keres egy baseball labda az edzésünkön.

Sziasztok!"

Képek a planking-ről egy korábbi posztban.

komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herceges 2011.07.12. 16:21:17

hivatalos honlapról fordítsátok?.

336477 2011.07.12. 17:56:56

[herceges](#436977): jah, onnan "fordítsuk" :)

154146 2011.07.13. 12:39:08

Tulajdonképpen az a lényege, hogy minél furább helyeken kell függőleges pozíciót felvenned és ezt dokumentálod a facebook-on vagy a twitter-en. Tudomásom szerint a vízszintes testtartást díjazzák, ebből adódóan SWP különleges IQ-ról tett tanúbizonyságot, hogy az ajtóról lefelé lóg:)

336477 2011.07.13. 13:50:14

[famate5](#437574): sorry, köszi az észrevételt! javítva! :)