Olasz csatárt igazolt a csapat

2011. július 25. 20:30 - mgyuri

Fiatal játékosokból nincs hiány az idei átigazolási szezonban!

Az új szerzemény az AC Milan nevelése, posztja pedig csatár. Luca Scapuzzi, aki ingyen került a csapathoz.

 

A fiatal talján csatár áprilisban volt 20 éves, az AC Milanban nem lépett pályára. Az előző szezont a Serie B-s Portogruaro csapatánál töltötte, ahol gólt nem lőtt.

Scapuzzi elutazott a hétvégén Barcelonába a tartalékcsapattal az Espanyol B elleni mérkőzésre, az ott nyújtott teljesítménye a jelek szerint meggyőzte a szakvezetést, és így szerződést kapott.

A mérkőzésen az Espanyol B nyert 2:0-ra. A tartalékcsapattal nem utaztak 21 évnél idősebb játékosok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prideinbattle.blog.hu/api/trackback/id/tr415655970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

299929 2011.07.26. 13:48:21

ezt az igazolást nem igazán értem ha csak nem a tartalékcsapatot akarják erősiteni mert ő a felnőttben nem igazán fog játszani szerintem

296258 2011.07.26. 14:16:13

[Zsoltti](#446282) nagy tehetség, akármi is lehet belőle, ingyen volt, és ősszel indul az "ifi bajnokok ligája', ott kiderül mit tud.

299929 2011.07.26. 14:44:33

[mgyuri](#446302): én kicsit pesszimista vagyok az ilyen igazolásokkal túl van már szerintem azon hogy azt mondhassuk hogy a jövőben lehet valaki meg ha akkora tehetség lenne a Milan sem engedi el csak úgy szerintem
süti beállítások módosítása