Futószalagon

2011. július 06. 13:00 - mgyuri

Felpörögtek az események!

Újra edzésbe álltak a srácok. Megvan az első komoly igazolása a csapatnak, már orvosi vizsgálaton a második.

A csapatkapitány ismét távozni akar.

Ezeket vesszük most sorra.

Pont került Gaël Clichy (róla bővebben is lesz egy cikk a héten) szerződésére, 7 millió fontot kellett a játékjogáért az Arsenalnak átutalni, 2015 júliusáig szóló szerződése szerint heti 90.000 font jár neki.

Valaki jön, valaki megy (menni akar)...

Carlos Tévez éppen távozni készül, kiadott egy nyilatkozatot, amiben ezek állnak: "El akarom hagyni a klubbot... Legnagyobb tiszteletem a klubé, a szurkolóké, Manszúr Sejké... Szeretném, ha az emberek megértenék, hihetetlenül nehéz körülmények között éltem az elmúlt tizenkét hónapban mióta családom elköltözött... Életem a gyermekeim nélkül hihetetlenül nehéz Manchesterben... Nekem szükségem van a boldogságra, a közelükben kell lennem... Kapitánya lettem a Manchester Citynek, amely bejutott Bajnokok Ligájába, FA kupát nyert, én gólkirály lettem, ezekre mind büszke vagyok!... Remélem mindenki tisztában van vele, mikor pályára léptem 100%-os teljesítményt nyújtottam... Remélem tettem azért, hogy a csapat nagy lépést tegyen előre a Bajnokok Ligájában, és megnyerje a bajnoki címet... Nincs kétség a felől, hogy a játékosok, és a vezetőség nagy sikereket fognak elérni a jövőben..."

Röviden ennyi. Nos, az én véleményem az, ha ezek után nem szerződik haza, vagy hagyja abba a focit, hanem eligazol Milánóba, vagy Madridba, akkor az egyik legnagyobb képmutató játékos akit valaha is láttam!

Ha normálisan kezelte volna dolgokat felmegy a vezetőségi irodába (már tavaly ősszel), hogy lemond a fizetésről, csak győzelmi és gólprémiumra tart igényt, és az év végén egy jutányos áron engedjék el a Boca Juniorsnak.

Ha a sok sírás, és nyilatkozat helyett ezt megtette volna, és csak az év végén hozza nyilvánosságra nyűgjét, akkor a legnagyobb tisztelettel övezve távozhatott volna.

De így... Pláne, hogy benne van a pakliban, hogy el sem megy...

A Manchester City vezetősége a hírek szerint kijelentette: 50 millió font, és viheti aki akarja.

Sztefan Szavics Manchesterben! A montenegrói válogatott védő részt vett a kötelező orvosi vizsgálatokon, ha minden rendben van, ma alá is írhatja a szerződését.

A híradások szerint a héten ajánlatot tesz a csapat Samir Nasriért az Arsenalnak. A francia középpályásért 20 millió fontos összeget adna a City, amit az Ágyúsok valószínűleg (némi alkudozás után) el fognak fogadni, ha pénzt akarnak látni a játékosukért.

A tegnapi nap folyamán megkezdődött a felkészülés a 2011/2012-es szezonra.

A játékosok megérkeztek (persze akik a Copán szerepelnek még nem), és Roberto Mancini és stábja megtartotta az első edzést.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prideinbattle.blog.hu/api/trackback/id/tr855655921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

336477 2011.07.06. 13:06:15

Boatenget is ott eszi még a fene. :)

296258 2011.07.06. 13:10:54

[Kid21](#432572) Nem ad annyit érte a Bayern mint amennyit ér. Maradjon.

336477 2011.07.06. 13:58:49

[mgyuri](#432580): Egy kicsit bő a kínálat hátul, ezért szerintem az utolsó pillanatban úgyis egymás kezébe fognak csapni...

herceges 2011.07.06. 14:01:50

túl sokan vagyunk kik fognak padozni?

296258 2011.07.06. 14:09:39

[herceges](#432633) Clichy Vieira "helyére" jött. Szavicsot még nem kell benevezni se a BL-be, se a PL-be még csak húsz éves, az idény végén Akadémisták ültek a padon mint védők.

296258 2011.07.06. 14:10:27

[Kid21](#432631) Szerintem csak januárban viszik el, ha Kolo formába lendült. Persze lehet, hogy nem, de ki tudja.

299929 2011.07.06. 14:41:58

én ugy tudtam hogy Clichy csak 65ezret keres majd
süti beállítások módosítása