Bridge kipakolt

2011. december 25. 18:28 - Kiddo21

Slágertéma mostanság Tévez eligazolási ügye. Egyre inkább úgy tűnik, hogy az "Apacs" Milánóban vagy Párizsban kényszerül új golfpályákat keresni, és ha már szóba került a golf... A hét közepén Mancini a következőket nyilatkozta a médiának: "Néha nem értem azokat a játékosokat, akiknek ugyan nincs lehetőségük a Premier League-ben játszani, a Championship-ben viszont bármikor eltudnának menni focizni. Egyszerűen rejtély számomra az, hogy miért akar valaki egy olyan klubnál maradni, ahol nem nem kap még játéklehetőséget sem. Fiatalon, a pályafutásunk elején még nem a pénzért játszunk. Azért focizunk, mert imádjuk ezt a sportot és minden játékosnak ezt kéne belevésni az elméjébe: játszani. Wayne egy remek srác, de a nyáron több lehetősége is volt arra, hogy csapatot találjon magának, a Celtic is vitte volna, a skót csapat pedig már húzónév a világfutballban. Nem tudom mit csinál szombatonként, talán golfozik?"

Nos, ez a nyilatkozat kiverte Bridge hajából a hullámot és a The Independent újságíróján keresztül reagált Mancini szavaira. A volt angol válogatott utoljára talán akkor kapott ekkora médiaérdeklődést, mikor tavaly kirobbant a Terry-vel való nőbotránya. Bridge egyébként még az első csapat kispadjára sem fér oda, hol az első csapattal, hol pedig a tartalékokkal edz. Ebben a szezonban eddig egyszer kapott lehetőséget Mancinitől, a szeptemberi ligakupa meccsen a Birmingham ellen kezdett az Etihadban. Mellőzöttsége gyakorlatilag másfél éve tart (tavasszal kölcsönben a West Ham-nél azért lenyomott egy fél szezont), ezért szinte biztos, hogy januárban már végleg megválik tőle a vezérkar.

Na, de nézzük, hogy hogyan is reflektált Bridge: "Mancini golfos célozgatása egy elég gúnyos megjegyzés volt. Ebből is látszik, hogy mennyire nem ismer engem, hiszen nem szoktam golfozni. A szabadidőmben főleg futni szoktam és keményebben edzem, mint gondolná. A tréningek előtt konditerembe járok és még jógázni is szoktam. Fájó a mellőzés, hiszen a fociért élek, 17 éves korom óta profi labdarúgó vagyok. Néha szólnak, hogy az első számú csapattal kell edzenem, de ennek ellenére a távozásomat akarják. Az előszezont Adéval (Adebayor), Bellers-szel (Bellamy), Nedummal (Onuoha) és Shay-jel (Given) csináltam végig az ifiknél. Utoljára talán Winston Bogarde-dal bántak így a Chelsea-ben.

Pedig úgy érzem, hogy menne a játék. Amikor a Chelsea-ben voltam, elég jól teljesítettem, pedig Ashley Cole is ott volt már a csapatban. Nem kapom meg a City-ben a lehetőséget, pedig vagyok annyira jó mint Kolarov, Clichy vagy Zabaleta. Nem vagyok könnyű helyzetben, de meg kell birkóznom vele és várni januárig. Teljes magyarázatot eddig még nem kaptam, de nyilvánvaló, hogy túl akarnak adni rajtam. Mancini nem csak velem, hanem az egész kerettel is alig beszél. A pénz dolog zavar a leginkább, mert az emberek azt hiszik, hogy csak felveszem a fizumat és kész. Munkásosztály családból származom és igenis kőkeményen megdolgozom a fizetésemért.

Mancini nem az a típusú edző, akik közel kerül a játékosaihoz, ennek ellenére az a véleményem, hogy jó munkát végez és ez meg is látszik a csapat teljesítményén. Szerintem bajnokságot fognak nyerni, egyszerűen nem látok olyan ellenfelet, aki ezt megakadályozná."

Kétségkívül nem egy kényelmes helyzet egyik félnek sem, de a téli átigazolási időszak megoldhat mindent. A pletykák szerint a londoni ágyúsok már puhatolóztak az Eastlands-en, de a nyári érdeklődők többsége is valószínűleg újra tárcsázza majd a Manchester City illetékes telefonszámát.

Akit érdekel Bridge teljes nyilatkozata, ITT elolvashatja.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prideinbattle.blog.hu/api/trackback/id/tr285656232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

297074 2011.12.26. 11:48:00

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/4019305/Stephen-Ireland-has-a-puff.html
süti beállítások módosítása