Programod áprilisra

2012. február 23. 11:30 - mgyuri

Megvan a pontos sorsolás áprilisra.

A szurkolóknak persze sok minden nem tetszik (úgy, ahogy a tegnapi délután ötös meccskezdés hétköznap), de mint mindig, a televíziós társaságok diktálnak, de ezt el kell fogadnunk.

Tehát így rendezd a programodat a bajnokság véghajrájára:

 

Április 8-án vasárnap (magyar idő szerint) 17:00-kor lesz az Arsenal elleni idegenbeli meccs.

Április 11-én szerdán 20:45-kor érkezik az Etihadba West Brom.

Április 14-én szombaton 13:45-kor kezdődik a Norwich City ellen, idegenben.

Április 22-én vasárnap 17:00-ra megy a csapat Wolverhamptonba a Wolves elleni meccsre.

A hónap végén hétfő este 21:00-ra került a derbi időpontja. Azaz április 30-án lesz a untied elleni meccs.

Reméljük április 5-én, 19-én és 26-án vár még három meccs a csapatra a hónapban, a Európa Liga negyed- és elődöntője...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prideinbattle.blog.hu/api/trackback/id/tr55656323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása