Yaya naplója: 3. nap

2012. július 11. 19:37 - Kiddo21

Harmadik napjához ért Yaya naplója. Ahogyan tegnap ígérte, ma kicsit beszél csapattársáról, David Silváról. De lesz szó Koloról is, aki sosem bír magával.

Hajtás után "Day 3".

***

A többiekhez hasonlóan én is elkezdtem bringával járni az edzésekre a hotelből.

Kolo persze azonnal versenyt csinált ebből is. Ő már akkor eltekert, mikor én még csak hangosan köszöntem a honlap munkatársainak. Mivel a testvérem, most az egyszer hagytam nyerni, de legközelebb nem lesz kegyelem!

Állandóan versenyzünk egymással, és ez szerintem soha nem fog megváltozni. A tesóm egyébként nagyon keményen edz, de ez egyáltalán nem lep meg, hiszen minden nyáron kőkeményen odateszi magát ilyenkor, legyünk otthon, vagy éppen itt.


Lassan úgy érzem, hogy kezdem utolérni magam, a tavasz végi sérülésem miatt kicsivel többet kell melóznom most. A ma reggeli edzés amúgy megint nagyon jól sikerült.

Az Európa Bajnokság miatt páran még hiányoznak, de hamarosan ők is csatlakozni fognak hozzánk.

Közülük most egyet ki szeretnék emelni. Ő nem lenne más, mint David Silva, aki egy fantasztikus játékos és igen népszerű a csapatban. Korábban együtt játszottam Lionel Messivel, és már többször megkérdezték tőlem, hogy kettejük közül melyikük a jobb focista.

A hasonlítgatás szerintem teljesen felesleges, mert egyszerűen két különböző stílusú játékosról van szó. Silva borzasztóan intelligens labdarúgó, és mint a spanyol játékosok többsége, rendkívül labdabiztos, ami hihetetlenül fontos, hiszen akár egy passzal is meccseket tud eldönteni.

Messi abszolút más kategóriát képvisel. Jelenleg ő a világon a legjobb, ez kétségtelen. Futószalagon gyártja a gólokat és a cseleivel 4-5 ellenfélt is simán be tud fűzni.

Ami engem illet pedig, még ennél is többet kell kihozni magamból. A tréningeken mindig kettőzött erővel küzdök, akárcsak a meccseken.


Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy van egy pár igazán remek középpályásunk a keretben, és ha meg akarjuk ismételni a legutóbbi szezon sikerét, akkor mindenkinek - köztük nekem is - a lehető legjobb teljesítményt kell nyújtani.

Na de vissza a bringára, hiszen most mennem kell vissza a szállásra. Holnap találkozunk.

Yaya.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prideinbattle.blog.hu/api/trackback/id/tr635656429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása