Yaya naplója: 5. nap

2012. július 16. 18:30 - Kiddo21

Egy rövid szünet után Yaya Touré ismét billentyűzetet ragadott és ismét megosztja velünk gondolatait a Manchester City nyári edzőtáborából.

Yaya Ausztriában, ötödik fejezet.

Fantasztikus a kapcsolatom a City szurkolóival, srácok, csodálatosak vagytok a szemeben!

Hallom a dalokat amiket énekelnek rólam, azt hiszem a Beatles - Hey Jude átirata a kedvencem, de úgy érzem Kolónak is, hiszen mindkettőnk neve felbukkan a nótában.

Nem hiszem, hogy ne értékeltem volna a támogatást, vagy a rólam szóló dalokat, azt hiszem az ötödik vagy hatodik meccsemen csendültek fel először, és azóta csak jönnek!

Őszintén mondom, kő kemény volt a kezdet, az első szezonban időnként nagyon nehéznek éreztem az angliai létet, mert annyira különbözött attól amit Spanyolországban megszoktam. Kellett egy kis idő az átállásra a Barcelonából való átigazolásom után, ami egy nagy döntés volt számomra.

Akkoriban próbáltam kihozni magamból a megszokott

A dolgok egyre jobban mentek, és én akkor kezdtem igazán otthonosan érezni magam, amikor végre megnyertük az FA kupát.

Szeretek Manchesterben játszani, mindig érzem, hogy egy stadionnyi ember áll mögöttem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prideinbattle.blog.hu/api/trackback/id/tr405656433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása